Hoiatus kõigile pedofiilidele, vägistajatele ja teistele värdijatele!

EVL

Hoiatus kõigile pedofiilidele, vägistajatele ja teistele värdijatele!

EVL
Administrator
This post was updated on .
Hoiatus kõigile pedofiilidele, vägistajatele ja teistele värdijatele!

Arvestage sellega, et vähemalt vanglas ootab teid ees väga "eriline" kohtlemine!

Igas inimeses on piisavalt jõudu, et oma kiusatustele mitte järele anda. Mugav on muutuda nõrgaks ja siis teeselda, et ei saada midagi teha - ma olen selliseks loodud ja sellisena sündinud. See on vale! Kuritegelik vale. Selline vastutusest kõrvale hoidmine ei ole pehmendav asjaolu. Kes tuult külvab, see lõikab tormi. Kuritööle järgnegu karm ja halastamatu karistus. Vastasel juhul tekib varem või hiljem erainitsiatiivil omakohus.

NB! Alaealistel ja nõrganärvilistel mitte vaadata!

Vaata lisaks: Hoiatus kÕigile pederastidele!
 ''I can accept failure, but I can't accept not trying''
EVL

RAVI!

EVL
Administrator
Ignatius Loyola vaimulikud harjutused

JÕU MEDITATSIOON

Vaimulikke harjutusi võib täiesti vabalt teha ka ateist, et oma tahtekindlust ja kiusatustele vastupanuvõimet kasvatada!

Kui inimene tahab, saab ta kõigest üle!
 ''I can accept failure, but I can't accept not trying''
EVL

Re: RAVI!

EVL
Administrator